close

 

Give In To Me

She Always Takes It With A Heart Of Stone
他總是用石頭般堅硬的心看待它
'Cause All She Does Is Throws It Back To Me
因為他所能做的就是把它丟還給我
I've Spent A Lifetime
我花了我一生的時間
Looking For Someone
尋找一個人
Don't Try To Understand Me
不要試著了解我
Just Simply Do The
只需簡單地做我所要求的事情
Things I Say

Love Is A Feeling
愛是一種感覺
Give It When I Want It
給我當我需要
'Cause I'm On Fire
因為我正在燃燒
Quench My Desire
壓制我的慾望
Give It When I Want It
給我當我想要
Talk To Me Woman
跟我講話(對話) 女人
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me

You Always Knew Just How To Make Me Cry
你總是知道如何讓我哭泣
And Never Did I Ask You Questions Why
而且我不曾問過你一個問題 為什麼
It Seems You Get Your Kicks From Hurting Me
你看起來總是欲擒固綜
Don't Try To Understand Me
不要試著了解我
Because Your Words Just Aren't Enough
因為你的字(言語)對我來說就是還不夠

Love Is A Feeling
愛是一種感覺
Quench My Desire
壓制我的慾望
Give It When I Want It
給我當我想要
Takin' Me Higher
帶我高潮
Love Is A Woman
愛是一個女人
I Don't Wanna Hear It
我不想要聽到這種話
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me

You And Your Friends
你和你的朋友
Were Laughing At Me In Town
在城鎮中笑我
But It's Okay
但是沒關係
And It's Okay
是的沒關係
You Wont Be Laughing Girl
你將不再笑
When I'm Not Around
當我已消失 (當我不在旁時)
I'll Be Okay
是的沒關係
And I, I’m Not Fine
而且我並不好
Gotta, The Peace Of Mind No
走吧 不平靜的心靈

Don't Try To Tell Me
不要試著告訴我
Because Your Words
因為你的言語
Just Aren't Enough
對我來說不夠


Love Is A Feeling
愛是一種感覺
Quench My Desire
壓制我的慾望
Give It When I Want It
給我當我想要
Takin' Me Higher
讓我高潮
Talk To Me Woman
跟我講話 女人
Love Is A Feeling
愛是一種感覺
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me
Give In To Me
Aaah

Love Is The Feeling
愛是一種感覺
I Don't Wanna Hear It
我不想聽到這種話
Quench My Desire
壓制我的慾望
Takin' Me Higher
讓我高潮
Tell It To The Preacher
跟牧師說
Satisfy The Feeling
滿意我的感覺
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me

I Don't Wanna
我不想要
I Don't Wanna
我不想要
I Don't Wanna Dream Now
我現在不想要一個夢

Give It To The Fire
把它給火
Talk To Me Woman
對我講話吧女人
Quench My Desire
壓制我的慾望
Not Like A Lady
不要像一個淑女
Talk To Me Baby
對我講話寶貝
Give In To Me
對我讓步

Give In To The Fire
對火讓步
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me
Give In To Me

Love A Woman
愛一個女人
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me
Give In To Me
對我讓步
Give In To Me
對我讓步

'Cause I'm On Fire
因為我在燃燒
Talk To Me Woman
對我講話吧 女人
Quench My Desire
壓制我的慾望
Give It To The Feeling
把它給予感覺

 

 

氣氛實在是整個地給它燃燒起來

從以前看到現在一點都不會膩

心情還是依舊澎湃啊~

MJ的舞台魅力是無人可到達的巔峰

也只有他能點燃全世界三十幾個國家fans的 "fire"

能親聽現場的人真是太幸福了



arrow
arrow
    全站熱搜

    留守者 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()